"Jag sitter här med tårar i mina ögon...tack jag är verkligen rörd"

Nu ligger jag med datorn i knät på min underbara säng, orkar inte röra på mig. Ligger nog här ett tag. Vadå lat?
Kom hem vid halv fem idag, har typ hållt på med datan enda sen dess. Ikväll är det Ensam mamma söker och Svenska Hollywood fruar, grymt!
Imorgon har vi sovmorgon till 10:45, ännu en till grym sak. 11 dagar kvar till sjukgymnasten, en tredje grym sak så just nu är jag bara allmänt glad.

På onsdag är jag ledig :D
Eftersom att vi egentligen har orienteringsdag i Hammarskog på onsdag så har Johanna (min idrottslärare) och mamma bestämt att jag ska få vara hemma istället, jag kan ju ändå inte springa. Vadå special behandling? Ibland är det bra att vare trevlig mot idrottsläraren ;)

Har suttit och laddat över 10000 tusen tals bilder till datan nu så ni kan få se lite roligare och nyare bilder sen.

På torsdag ska jag äta med grymma Mathilda på stan och mellan lördag-söndag ska jag och min lilla sockertopp Sofia sova över här. Båda kommer bli grymma, har saknat dom båda två helt sjukt mycket.


Tre bilder från i somras, ge mig sommarlov!

Kommentarer
Postat av: angelica

Det kallas smöööör...

2011-09-20 @ 19:39:50
Postat av: ida

Höhöhö eller så kallas det att vara trevlig och världens bästa elev!!!

2011-09-20 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0