"Don't let your dreams just be dreams"

Nej, jag har inte dött. Jag har bara haft annat för mig som känts betydligt viktigare än att blogga. Men jag har hunnit med mycket sedan sist. Jag har fått mina näst sista betyg. Om jag var nöjd? Absolut! Jag har gråtit och skrattat om vartannat. Jag har varit med om ett par jobbiga saker, som tar ett tag att komma över. Ibland är det bästa dock bara att bita ihop och låtsas att allt är bra, och är det något jag är bra på så är det just det.
Ni vet sådana saker som gör ont i hjärtat och får självförtroendet att sjunka till botten. Men jag säger som Sanna Kallur sa en gång, "Det finns så mycket saker som är viktigare än just det här som jag gråter över nu, jag känner inte det just nu men snart kommer jag inse att jag har ett förbannat bra liv i alla fall". Och visst är det så när man tänker efter!

Jag har även hunnit med en tur till Spanien och lite sol, super skönt och det kom väldigt passande! Firade jul och nyår i Spanien, men nu är jag hemma i Sverige igen.

Första tävlingen gjorde jag igår, orkar inte ens berätta mer än så om den. Försöker bara lämna den bakom mig och ladda inför nästa!

Varför jag egentligen skrev detta inlägg var inte för att berätta allt detta utan för att säga förlåt för den dåliga bloggningen och sen hejdå för ett tag framöver. Jag har saker som är viktigare än bloggen och saker som jag hellre gör. Men i'll be back! Jag vet inte när, men jag kan komma tillbaka snabbare än jag gick! Och nej jag slutar inte blogga, bara för en tid framöver!

"Första segern är att besegra sig själv"
När jag gjort det lovar jag att berätta vad jag syftar på, har en till sak jag skulle vilja berätta. Tar det i ett annat inlägg snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0