Dag 01 – Om mig

Okej, då är det väl meningen att jag ska berätta lite om mig.

Jag heter Ida, är 14år och bor i Alsike. I Alsike har jag bott ca 7-8 år innan bodde jag i Uppsala. På fritiden spelar jag fotboll och tränar friidrott. Fotboll har jag tränat i ca 5-6år och friidrott i 2,5år. Det bästa jag vet är att träna, jag tränar alltid när jag kan och lite mer. Jag har även spelat handboll i ca 2år i Vassunda IF, hoppat trampolin i ca 1,5år och sen har jag tränat ännu fler sporter men det orkar jag inte räkna upp. Mina absolut största idoler är Sanna och Jenny Kallur (även Emma Green), men jag har iaf haft Sanna och Jenny Kallur som idoler i ca 3år (!). Jag tror att det var efter Sanna slog världsrekord på 60mh den 10feb 2008 jag började ha dom som idoler, sen har det väl varit lite upp och ner men jag har alltid beundrat dom och har dom som absolut största förebilder. Men sen har ju jag även en familj, två småbröder som heter Albin, 12år och Nils, 7år. Sen mamma Susanne (Sussi) och pappa Niklas. Mina föräldrar är världens bästa, dom skjutsar mig till nästan alla mina träningar, tävlingar och matcher, även om dom är långt borta.

Det dära var väl lite om mig :)


Bild på mitt underbara fotbollslag :D


Bild på min underbara friidrottsgrupp =D


Bild på Sanna och Jenny, bara 16år dära :)


En till bild på världens bästa systrar, dära lite äldre 24år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0