.

Hejhej :)

Nu ska jag berätta allt som jag missat att berätta under tiden jag varit usel på att blogga (som vanligt då). Men iaf igår skulle jag och Emma träna friidrott i celsius direkt efter skolan, under spanskan fick jag sen ett sms av Richard där han undrade om vi ville följa med till Västerås och träna med gymnasiet och några till från gruppen. Men eftersom att vi slutade halv fyra och vi skulle samlas till Västerås halv fyra så tänkte jag och Emma träna den vanliga friidrottsträningen i celsius istället, men sen skulle vi ha läxförhör i biologin efter det fick vi ledigt från den lektionen och vår mattelärare hade åkt hem så då skulle vi typ ha en håltimme på 2 tim, vilket inte är det roligaste. Men vi skulle ju bara ha livskunskap sista lektionen så vi slapp den med, så vi slutade 13:00! Emma och jag som hade tänkt att sitta på Max och plugga tills träningen börjar, men i fem timmar, kanske inte låter som det mest lockande att göra. Så jag ringde Richard och frågade om det fanns några platser kvar, och det fanns det så vi satt på Max i ca 1,5 timme sen gick vi förbi statiol och sen direkt till celsuis. Fast nu har jag mega ont i min fot, fast jag får ju troligen skylla mig själv eftersom att jag tränade igår även fast jag hade ont men men, det är hemligt för Richard, så alla håller tyst om det okej :P

Lite bilder på mig och Emma från Max igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0