Fotboll :O

Ojjjdå, tredje inlägget idag :O Men iaf jag kom just på en sak, jag har inte tränat fotboll med laget på 6 veckor (!) och jag tränade inget i skolan dom två sista :O Men jag har faktiskt bra förklaringar på träningarna med laget hade jag friidrottsträning en gång, fest en gång, två gånger blev det inställt en pga at det var kallt sen var det ju julafton, men sen en gång hann jag inte hem från skolan och den sista hade vi julavslutning. Och sen har jag ju haft ont i min fot. Där har ni en snabb förklarning för dig som undrade.

Kommer nog ett till inlägg med bilder snart :P

Kommentarer
Postat av: Elsa

du hoppade över fotbollen för att friidrott är roligare ;)

2010-12-28 @ 23:12:03
URL: http://elzah.blogg.se/
Postat av: ida

Hahaha neej, för att Richard förbjöd mig att träna fotboll ;)

2010-12-29 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0