Jag och Olivia är coolast ;)

Hejhej :)
Kom nyss hem från pizzerian med Olivia, vi hade det bäst :) Hahah har ni inte kommit längre än såhär, asså gud va vi skrattade xD 
Aja Olivia kunde inte bestämma sig om hon skulle ha Hawaii elr Pommes så då delade vi på båda, och vi var ju såå duktiga och åt upp typ hälften ;P Innan maten kom hann vi in på närlivs för att köpa lite godis :P Hahah sen efter vi ätit ville jag ha lite tuggummi och olivia vågade inte gå in dit igen så jag fick gå in och köpa Jenka till henne och mig medan hon plockade undan efter oss :P Sen skulle hon göra sällskap med mig hem till mig men halvägs hem märkte vi att vi inte kunde blåsa bubblor med våra tuggummin längre, och vi som skulle ta kort när vi blåste stooora bubblor, så vi åkte hela vägen tillbaka till närlivs och köpte as mkt tuggummi xD Sen skulle Olivia till sin pappa som hade någon matlagningskurs med gamla gubbar på skolan :P Och jag som inte hade något bättre för mig följde med henne och vi tog säkert över 50 kort, vissa bättre än andra xD Hahah och vi skrattade ju bara "lite". Men sen iaf behövde jag gå hem, och Olivia som inte orkade gå med mig gick tillbaka in till skolan och jag fick gå hela lååånga vägen tillbaka själv. Shit va kallt det var jag höll seriöst på att frysa ihjäl...
Så nu sitter jag här och har tråk, har iaf chattat med älsklingen Maria i typ en timme nu, så lite kul hade jag iag :P Aja nu kommer lite bilder på mig och Olivia från pizzerian och skolan :P

Kommer fler bilder imorrn :P

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha super kul hade vi ;P<3<3

2010-10-03 @ 01:21:45
Postat av: ida

såklart :D

2010-10-03 @ 10:03:38
Postat av: ida kallurs maria ;)

det är så kul att chatta med dig ;)<3

2010-10-03 @ 10:23:35
Postat av: kallurs ida :D

super kul :D

2010-10-03 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0