Svar på frågorna :)

AV: Emma :)

Har du haft/har du någon någon pojkvän?
vilket land är du ifrån?:P
Sminkar du dig varje dag?
Gillar du någon kille just nu? :)
Hur mycket får du i månadspeng? :)
Hur fan kan du vara så jäkla snabb? :O
skickar du kommentarer till dig själv?

Nu blev det väldigt många frågor, hoppas det går bra :)

 

1. Jadå det har jag haft men inte just nu :P

2. Jag är väldigt hel Svensk :D

3. Aaah det gör jag ibland lite mer och ibland lite mindre :P

4. Hahah de du ;P

5. Precis vad jag får tänker jag inte ta upp här på bloggen men det är väldigt olika ibland ganska mkt och ibland lite mindre

6. Hah träning, träning, träning :)

7. haha nejj, det är bara fånigt ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0