I <3 Friidrott

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte alls haft tid :P
I måndags hade vi iaf vår första friidrottsträning på typ tre veckor, och det var fett kul att börja igen med den, men träningen jag tror inte att ni vill veta vad vi gjorde men om ni ändå vill så ska jag berätta för er,
Uppvärmning ca 4km
Löpskolning dvs, höga knän osv
Intervaller 200x6
Hoppstyrka, grophopp i 50m, enbenshopp 25m per ben, mångsteg och massa mer
Plankan, vanlig, båda sidorna och på rygg 
 
"Jätte kul" jag vet ;P Men det var super kul iaf att träffa alla igen och få träna :)
I tisdags hade jag utvecklingssamtal och det gick väl bra plus att jag slapp spanskan :P Sen var jag inte med på fotbollen i skolan heller för jag hade ont i halsen så jag och angelica satt på läktaren i Diös i över 1,5 tim. Usch va ont i rumpan man fick :S Inte kul asså ;P Moahah jag hade bara tre lektioner den dan :D
Juste ja nu har vinterjackan börjat användas, usch det är seriöst as kallt ute ;P


Aja kram kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0