Frågor

Här kommer lite svar på några frågor:


Hur många gånger har du varit i Falun?
Ojj, det är nog ganska många nu 10-11 gånger kanske ;P

I vilket lag spelar du handboll?
Jag spelar inte handboll längre men när jag gjorde det spelade jag i Vassunda :)

Hur mångar gånger i veckan tränar du friidrott?
Det är ganska mycket nu men iaf 3 med gruppen och 1-2 ensam :)

Vilken gren är du bäst på?
Hmm, längd tror jag ;P

Vart ska du praoa?
Har inte alls någon aning, men kanske någon affär, restaurang elr cafè :)

Vilka kändisar har du träffat?
Haha det är rätt många, när jag var och kollade på friidrotts SM i Falun träffade jag fler än 15 kända svenska friidrottare men sen har jag träffat flera artister på typ Euro stop och sånt =) 

Har du varit på någon stor friidrottstävling och kollat?
Friidrotts SM i Falun 2010, GE-galan 2010 och GE-galan 2009 :)

Har du någon bästa vän?
Aaah, jag har flera bästa vänner, kanske glömmer någon så vilka får du inte reda på ;P

Vilket är ditt favoritämne?

Eftersom att jag går i fotbollsklass så är såklart fotbollen roligast men annars tycker jag att SO är kul, nog mest för att vår lärare där är jättebra :D

har du gjort din design själv?

Hahah aa det gör jag, håller fortfarande på att lära mig men dom blir väl okej tycker jag ;P

hur länge har du spelat fotboll?

Hmm, ganska länge tror jag typ 5-6år ;P 

vilken klass går du i gränby?

8E, fotbollsklass;P

var brukar du köpa dina kläder?

Ojj, det är på en massa affärer, bikbok, cubus, gina, H&M och en massa andra ;P

Hur ser du på din framtid, vart vill du bo? Ska du gifta dig, skaffa barn? Vad vill du jobba med etc.?
Jag vill helt klart bo i Lugnet som är ett område i Falun :) Klart jag vill gifta mig men inte när jag är så ung utan kanske när jag är 30 eller något, kanske 2 barn elr något sånt :P Jag vill bli friidrottare <3 Elr kanske fotbollsprovs, inga "riktiga yrken kanske men men xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0