Nu ligger jag i sängen, vi börjar 11:25 id...

Nu ligger jag i sängen, vi börjar 11:25 idag så vi har sovmorgon. Jag borde nog gå upp nu... Aja igår var det iaf träning, Hannas sista... Vi körde lite längd sen hennes berömda militärstyrka. Efter filade vi och gav henne presenter och hon blev så glad. Fast usch det var hemskt att säga hejdå. Flera började gråta och ingen ville gå från träningen. Men hon kommer ju och hälsar på. För er som inte vet är Hanna en av våra friidrottstränare, 23år är hon och en super grym tränare! Så jag kommer sakna henne något helt enormt, hon skrev värsta fina texten till mig på Facebook oxå ;) aja nu måste jag sluta. Kram /I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0