Svar på kommentar

Svar till: En som inte gillar Sanna

Tror du allvarligt att hon kommer komma tillbaka fortfarande?
Vid det här laget är hon för gammal, hon har slitit ut sin kropp alldeles för mycket!? Hon har missat tre säsongen eller va det nu är, det är för mycket för att kunna komma tillbaka. Du hoppas på för mycket och jag vet att du innerst inne inte tror att hon kommer komma tillbaka?! Och föresten finns det många tjejer som är grymmare än henne. Hon har aldrig varit bra!

Ja, jag tror att hon kommer komma tillbaka, Sanna är 30år det är inte för gammalt, vid VM 2009 vann en tjej 100mh som var 34år, så lita på mig 30år är ingeting! Jag tror på Sanna och har altid gjort det, visst kan jag tvivla på att hon kommer kunna tävla igen ibland men bara i någon dag, sen tror jag på henne igen. Med tanke på hur korkad du verkar vara tycker jag att du ska lära dig lite om Sanna innan du sitter och klagar på henne, jag vet mer än många om henne och läser varje nyhet det finns om henne och på dig låter det som om att du läst 0 saker om henne. Hon har världsrekordet på 60mh, hon har vunnit två IEM guld, ett EM guld, ett IVM brons, tusentals SM medaljer och en massa andra medaljer. har du inget postivt att säga så behöver du inte säga något alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0