Utan dig skulle jag vara tom, utan dig sku...

Utan dig skulle jag vara tom, utan dig skulle jag inte vara den personen som jag är idag. Du får mig att le när som hellst, när allt känns som jobbigast så är det bara du som kan få mig glad igen. Jag kommer aldrig kunna glömma dig för du är en så stor del av mig. När jag är med dig svävar jag på moln, jag är i drömmarna. Det finns ingen som kan få mig att känna en sån glädje som du, jag ser upp till dig som små killar ser upp till Zlatan och som tjejer älskar Justin bieber, du har ett hjärta av guld rakt igenom. Det enda sättet att förklara för dig hur mycket du betyder för mig är att visa det och snart ska jag göra det. Alla skratt jag skrattat med dig kommer jag minnas hela livet! Du är guld värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0