Du är som en solstråle, när jag är med dig ler jag alltid!

Jag hatar falska personer
Jag hatar att skolan börjar imorgon
Jag hatar sega datorer
Jag älskar att träna friidrott
Jag älskar mina kompisar, familj och släkt
Jag älskar sommarlov
Jag vill bli bäst i världen
Jag vill väldigt mycket
Jag vill att du ska stanna vid min sida hela mitt liv, men du kommer bara vara det några timmar till...
Jag borde satsa mer i skolan
Jag borde måla om mina naglar
Jag borde städa mitt rum
Jag önskar att allt bara stannar nu och förblir så här hela livet, tillsammans med dig!
Jag önskar du stannar liiiite till
Jag önskar Sanna börjar tävla snart igen
Jag ska börja skolan imorgon
Jag ska träna på torsdag
Jag ska kanske få tävla snart :D
Jag längtar tills nästa sommarlov
Jag längtar tills nästa tävling
Jag längtar tills jag kan le på riktigt, le från insidan och inte bara på utsidan...




Kommentarer
Postat av: maria

ida, du vet att jag ALLTID finns vid din sida!<3

2011-08-16 @ 15:39:27
Postat av: Ida

Men du vet vad jag menar och dom här är dom värsta dagarna i mitt liv....

2011-08-16 @ 21:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0