Du, jag älskar dig!

Du kan få mig att le när som hellst, du får mig att må så otroligt bra. Du är mer än guld värd, du är värd allt som går att få. När inte du är vid min sida är jag inte hel, du är en så stor del av mig att jag inte kan beskriva det. Du är den enda som jag berättar allt för, jag är ärlig vad jag än säger och jag litar på dig till 79027450 %. Du försvann lika snabbt som du kom... Jag ville hålla din hand för alltid, det räcker inte med ett hejdå det behövs så mycket mer. När jag är ledsen torkar du min kind, och får mig att le. Du, just du vill jag leva hela mitt liv med. Du är en solstråle, du lyser upp allt och alla när du är i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0