Längtar.....

Okej, jag erkänner det dära med dags inläg om mig själv och sånt var inte riktigt min grej, kanske börjar om någon annan gång om jag känner för det ;)
Slut snackat om det, idag var jag iaf på friidrottsträning i Barantan, den dära jäkla Storvreta cupen i innebandy har tagit våran Celsius :( Och Brantan är nog den minsta idrottshall jag någonsin sätt, okej nu överdrev jag lite men den var iaf sjukt liten. Men det var hur som hellst jätte roligt ändå, och fatta hur jäkla mycket jag längtar tills den 8 Januari, då ska jag vara med på min första friidrottstävling på ca 4 månader. Jag ska tävla i 60m, längd och 60mh. Jag fattar seriöst inte hur jag kunde gå med på/bli övertalade att vara med på häck, jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in i, jag är seriöst redan nervös... Jag kommer säkert inte ens komma imål då :O Aja vi får sen hur det går...
Juste ja typ på onsdag ska vi till Dalarna och träffa ett par kompisar, ska bli jätte kul men jag missar ju träningen då :( Aja men jag tror jag överlever ändå. Det var väl allt jag ville berätta.

Tre bilder från i sommras :)


Världsungdomsspelen längd       Världsungdomsspelen höjd            DM tresteg

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du är grym som ska vara med i häck! Det kommer gå bäst :)

2011-01-03 @ 21:35:39
URL: http://elzah.blogg.se/
Postat av: ida

Hahha jag är knäpp som ska vara med i häck, jag kommer dööööööö :O

2011-01-04 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0