Handboll

Just nu sitter jag här vid datan med handbollen på bakom mig, Sverige-Slovakien just nu står det 11-11 men nu har Sverige straff... Dom satte den :D

Idag har jag faktiskt städat lite, vilket inte är någon av mina bästa egenskaper att hålla allt städat asså. Men sen har jag packat ner allting jag ska ha med imorrn till Örebro nästan, några småsaker kvar. Ikväll ska mamma och pappa på cocktail fest hos Karin och Henke, så jag, Albin och Nils ska vara ensamma hemma, fast jag ska iaf inte vara uppe så sent. Jag ska ju upp kl. 06:30 typ imorrn! Imorrn åker jag till Örebro på morgonen och kommer hem någon gång senare på dagen/kvällen, hahah aldrig i livet att jag kan hoppa tresteg och höjd med min fot, men jag ska hoppa iaf ;D 

Just nu är det paus i handbollen, men Sverige leder iaf med 1 mål tror jag :)



 


Kommentarer
Postat av: olivia

lycka till imorrn :)

2011-01-15 @ 21:10:56
Postat av: i

TACK :D <3

2011-01-21 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0