JAG-test

Bara för att jag har så tråkigt ska jag göra ett JAG-test, sen kommer även iaf 1-2 inlägg till!


Jag gillar
att träna
Jag gillar pasta <3
Jag gillar mina kompisar och min familj

Jag ska
till skolan imorrn
Jag ska kanske sova över med Sofia nästa helg
Jag ska bli bra i min fot

Jag ogillar
sjukhus...
Jag ogillar dryga människor
Jag ogillar skolmaten :S

Jag tänker på
hur det ska gå i kula i helgen
Jag tänker på om jag kanske ska ta och göra lite SO och plugga lite matte...
Jag tänker på KALLUR

Jag hoppas
Kallurarna gör comeback snart
Jag hoppas DM går bra
Jag hoppas jag får en ny mobil snart ;)

Jag vill
bli en känd friidrottare/fotbollsspelare
Jag vill åka till Falun med Sofia och träna :D
Jag vill TÄVLA

Imorrn ska jag till skolan
Imorrn ska jag vi har fotbollstränig då men jag vet inte om jag ska vara med på den annars så ska jag titta
Imorrn ska jag kolla på handbollen Sverige-Frankrike

I helgen ska jag
tävla i kula på DM!?
I helgen ska jag heja på alla UIF`are under DM
I helgen ska jag till Västerås

När jag blir stor ska jag
flytta till Falun
När jag blir stor ska jag bli friidrotts proffs
När jag blir stor ska jag vara med på OS

Jag önskar
att jag inte hade ont i foten längre
Jag önskar att Kallurarna blir bra snart, och vinner VM guld i sommar
Jag önskar att jag får åka och kolla på OS i London 2012

Jag saknar
Hanna Johansson
Jag saknar att se Sanna och Jenny Kallur på friidrottstävlingarna på TV
Jag saknar Sofia Lindh

Jag tror
inte på gud
Jag tror Världsungdomsspelen och Gothia kommer bli BÄST!
Jag tror Kallurarna kommer tillbaka snart

Jag längtar tills Gothia i sommar
Jag längtar tills Världsungdomsspelen
Jag längtar tills sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0