Hejhejj :D

Tjenamors ;D
Idag skulle jag, mamma och Albin in till Media Markt och leta efter en DS laddare och en plattång till mig och ett ipod skal till albin. Så på media Markt köpte jag iaf min plattång för 499kr och en DS laddare, men albin hittade inte ngt skal så vi åkte till Netonnet och kollade, och då hittade jag exakt samma plattång som jag köpte fast för 379 :O Så vi köpte den och lämnade tillbaka den andra till media markt, fett smart va ;) Så nu har jag plattat håret mååånga gånger idag, så det är platt och fint nu :D Imorrn drar vi som sagt till Dalarna och kommer hem ngn gång på fredag förmiddag, sen är det fotbollsträning på kvällen. Sen vet ni ju vad som händer på lördag, då är det en väldigt efterlängtad friidrottstävling i Stockholm som jag ska vara med på. Vi får se om min underbara super fot klarar det, jag tippar på att den inte kommer göra det. Läste just att man inte kan efteranmäla sig, så ingen häck för mig :P
Det dära med den dära saken man skulle lägga upp varje dag, typ Dag-01 mig själv osv, jag tänkte göra dom som verkar roliga, smart va!?

Aja nu ska jag sluta. <3
Ses när jag kommer hem på fredag :)


Sanna Kallur ;D

Sanna igen :D                                                                Charlotte Kalla och Anna Haag efter helgens dubbel :)

Självklart Sanna igen, från friidrotts EM i Göteborg 2006, Sanna vann såklart hela EM då :D    Sanna igen ;D
'
Och sen ännu en till bild på Sanna :D

Kommentarer
Postat av: olivia

va var det fotbolls träning :O då missade jag den:(

<33

2011-01-09 @ 12:52:32
Postat av: Anonym

va var det fotbolls träning :O då missade jag den:(

<33

2011-01-09 @ 13:00:05
Postat av: ida

Nejdå Olivia ta det lungt, den blev inställd :P

2011-01-09 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0