Tävling :D

Nu är jag tillbaka efter 3 dagar i Dalarna och en dag (idag) i Sätrahallen på friidrottstävling. Som sagt så var vi i9 Dalarna från onsdag-fredag och det var verkligen super mysigt att komma bort från allt det vanliga (minus skolan efter som det är lov) och bara slappa. Har tyvärr nästan inga bilder, men jag tror ni överlever ändå. Ni är ju inte direkt bortskämda med bilder på min blogg men iaf. I Dalarna hann vi med att bygga en jätte stor och fin snökoja, spela snöfotboll, herren på teppan jag lovar jag och Maja var bäst på det, spela en massa spel, kolla på Tour de ski, äta en massa god mat, köra burken och en massa annat. Det är så fint dära oxå, en MASSA snö och allt :)

Och idag var jag i Sätrahallen från 09:15-13:50. 10:30 hade jag 60m så jag började värma upp och redan då var jag supermega nervös. Men iaf när jag sen väl skulle springa var jag så nervös så jag trodde att jag skulle spricka, men jag klarade mig. Och loppet jah, det kan vi väl säga såhär om, skit lopp. Dålig start sen gick det väl okej men men. Sen hade vi en liten lunchpaus då vi bara pratade gick runt och kollade och lite sånt. Sen skulle vi värma upp inför längden, men jag är aldrig nervös när jag ska kööra andra grenar än sprint så det var skönt. Och det gick rätt bra då, fast jag träffade aldrig den dära jäkla plankan, man borde ha zoon hela livet :P Efter det hade jag så ont i foten så den nästan exploderade :O Hahah okej jag överdrec väl kanske liiiite nu, men detgjorde iaf väldigt ont. Aja skit i det nu, tävlingen var iaf supermega rolig :D

På tisdag börjar skolan..... Jag och Sofia hade tänkt att sova över på fredag men sen kom vi på att det var tävling då, kanske helgen efter sa vi men då är det inlagda gurkspelen, oxå tävling asså sen helgen efter är det DM, så kanske första helgen i februari kanske vi ska sova över, om det funkar asså. Jag saknar henne såå <3 På måndag är det träning oxå, sen är det Västeråsträning på onsdag med sprint/starter och kanske lite häck :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0