8. Finns det ord som kan förklara en kärlek?

Det tycker jag verkligen det finns. Man vet nog själv när en kärlek inte går att beskriva med ord, man känner det inom sig. Man får inte fram några ord om den.
Det är nog olika från person till person oxå, vissa har säkert jätte lätt att förklara en kärlek och vissa inte. Tänk va skönt om man kunde beskriva exakt vad man tyckte om en person och förklara med ord som visade ens kärlek. Då vore livet så mycket lättare.
Jag är nog en sån som har rätt svårt att beskriva folk, jag vet exakt vad jag tycker om dom men jag har lättare för att visa det. Om jag ska beskriva en kompis så funkar det ibland och ibland inte.
Jag tror att tårar visar mest av allt, det kan visa saknad, lycka, ledsamhet, ensamhet, besvikelse och en massa mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0