Alla gör vi misstag, det är sättet vi reparerar dom som räknas!

Varför?
Varför finns du bara i drömmen?
Varför?
Varför valde jag att leva i den?
I drömmen?
Jag hade glömt dig
Raderat dig.
Bort från mitt minne
Bort från mina drömmar
Du
Du lät mig leva i drömmen
För sent att vakna upp
Vakna upp och inse
Inse allt bara var en dröm
Allt var bara en lögn
En lögn som du fått mig att tro på
Jag vill inte älska dig
Vill inte sakna dig
När jag vet att du inte saknar mig
Jag vill hata dig
Hata dig för allt var bara en dröm
Varför?
Varför behöver inte mig?
Jag vill att du ska behöva mig
Som jag behöver dig
Jag vill leva i min dröm
Jag vill leva i min dröm och aldrig vakna Upp
Vakna upp och inse
Inse att det bara var en dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0