Dagens

Sådär ja, nu kör jag på med en sån här igen!

1. Det här är jag
2. Här bor jag
3. Min familj
4. Bästa resan
5. Vad gör mig riktigt arg
6. Kan man ha vänner som man inte litar på
7. Vad finns i min skolväska
8. Finns det ord som kan förklara en kärlek
9. Om jag skulle få vara en annan person för en dag vem skulle jag då vara
10. Varför är vänner så viktiga
11. När känner jag äkta glädje
12. Min största kärlek
13. Det här ska jag göra på jullovet
14. En äkta julafton för mig består av
15. Min/mina idoler och varför
16. Det här är mina närmaste vänner
17. Vad är sommarkänslor för mig
18. Det här gillar jag att göra på min fritid
19. Är utseende viktigt i kärleken
20. Coolaste upplevelsen jag varit med om
21. Det här gör mig glad
22. Kan det finnas personer som man inte känner men som ändå betyder mer än många andra som man känner
23. Det här är jag sämst på
24. Känner jag ibland en tomhet i kroppen och när 
25. Vad betyder absolut mest för mig
26. Det här gör mig nervös
27. När gråter jag
28. När jag blir stor vill jag bli
29. I julklapp önskar jag mig
30. Mitt nyårslöfte 2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0