"Jag sitter här med tårar i mina ögon... tack jag är verkligen rörd"

Ligger i sängen nu, ny duschad och trött. Satt uppe och kollade på sista Diamond league tävlingen för säsongen. Yohan Blake höll på att slå världsrekord på 200m, sprang på 19.26 världsrekordet är 19.19. Anna Chicherova testade på världsrekordhöjden 2.10 i damernas höjd och var riktigt nära. Ebba Jungmark kom trea i höjden och hoppade 1.93, var riktigt nära i sista på 1.96 oxå. Hon slog även Blanka Vlasic, Antonietta DiMartino och Skolina. Hon är så jävla grym!

Imorgon ska jag åka med och kolla när tjejerna spelar match mot Gimo. Sen hem och göra matteläxan, städa och blogga. Grymt skön helg.

Nu är jag helt sjukt trött, ska stänga av datorn och kanske kanske kolla på ett avsnitt av blågula drömmar om jag orkar. Kanske slänger in ett inlägg senare. Annars hörs vi imorgon, då dagssakerna kommer och även en massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0