"Ni är äkta vänner och glöm aldrig det"

Nästan en vecka sen sist, har inte alls haft tid att blogga. Hela förra veckan gick åt till att plugga svenska. I helgen var Sofia här och vi hade sjukt mysigt, underbar tjej det där! Har en massa bilder som jag kan visa er sen.
Igår var jag och curlade ned friidrottsgruppen, gick väl sådär. Har blåmärken över hela benen. Jaja det var kul iaf.
Nu ska jag plugga lite matte och sen kolla på idol, sen blir det den underbara svenska sagan som ska vara klar till på torsdag.

Imorgon ska jag och Emma till celsius hela dagen, börjar 10:45, fett skönt!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Äntligen! :D

Första bilden var huur fin som helst <3

2011-09-27 @ 22:08:31
URL: http://helsa.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja Elsa nu äntligen! Tack så mycket! <3

2011-09-28 @ 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0