Tillsammans

Jag vet helt ärligt inte vad det är med dig, varför är du så speciell? Det konstigaste är att jag inte ens själv kan komma på en förklaring. Det är kanske för att du är du. Och men tanke på att jag inte vet varför du är så speciell så vet jag inte hur jag ska beskriva dig. Jag har tänkt på det här i flera dagar, men okej jag ska försöka bara för din skull.

Jag kommer ihåg den dagen jag såg dig för första gången, ditt blonda hår, din härliga dialek, ditt underbara skratt, ditt leende och din personlighet. Du är en sån person som jag brukar kalla färgstark. Det lyser om dig.

Du är bäst på allt som går att vara bäst på, men det du är absolut bäst på är att få mig att le och få mig att känna mig speciell. Tack, för att du verkligen lägger ner tid på mig. Utan dig skulle jag vara halv.

Du är en person som jag beundrar med hela mitt hjärta, att du har orken till allt du gör är sjukt. Du är den absolut finaste person som jag känner. Du har en utsida värd miljoner, ett hjärta av diamanter och en insida värd att offra livet för. Ja, du är helt enkelt bäst!

Aldrig ska jag sluta älska dig! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0