You know my name, but not my store

Äntligen, nu kan jag hela spanska-dialogen. Vi ska ha muntligt spanskaprov imorgon... Men jag ska läsa igenom det ikväll igen och sen imorgon när dom andra har fotboll. Känns skönt att bli av med spanskaprovet. Har pluggat hela veckan, därför har jag knappt bloggat något. Men nu är det lite lugnare igen. Ska ta hem och göra matteläxan och spanskaläxan i helgen sen ska jag skriva klart min saga till svenskan. Duktig jag är!

Kul inlägg med bara prat om läxor. Men iaf jag ska snart ner och checka Robinson. I helgen ska jag bara slappa, plugga, blogga och städa. Ska bli skönt med lite sovmornar :)


Bild från 8:an. Therese, Emma, jag, Angelica, Freja, Oliva, Julia, Shida och Edom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0